środa, 4 maja 2011

Marcello i białe rękawiczki

Uwielbiam klasyczne i kobiece stroje z filmów Felliniego. Oczywiście moda męska też jest niczego sobie, spójrzcie panowie na Marcello i bierzcie przykład, powiadam Wam.
Dla wielbicieli dawniejszego i ambitnego kina z całego serca polecam tego reżysera. Od kilku lat jestem oczarowana jego twórczością. Mistrz. Zamieszczam dla Was ciekawe zestawienie tanecznych scen z filmów Federico.

1.

Skoro była już mowa o jednej z mych miłości to :


Smacznego!

Marcello grywał z taką seksbombą jak Sophia Loren. W dzieciństwie jedna scena w ów damą zapadła mi szczególnie w pamięć:



Parę lat temu przypomniałam sobie o niej na nowo, gdy zaczęłam za pomocą ubrań odzwieciedlać swoje zainteresowania estetyką dawniejszą.

Podoba mi się cały ten zestaw! Ileż ja bym dała za taki kapelusz, rękawiczki i cudowną torebkę. Nie wspominając już o bieliźnie, którą z uporem manika kompletuję.

Rękawiczek w polskich sklepach jest jak na lekarstwo, ciągle mam problem ze znalezieniem gładkich i białych.

Te nieskładne rozważania, ni z gruszki ni z pietruszki niech zakończą pełne miłości słowa Anity Ekberg ( patrzcie jak wyglądała Miss Szwecji w latach 50-tych):



Martyna

1 komentarz:

  1. Świetny wpis, dowcipny i pouczający. Marcello... całkowicie Cię rozumiem!

    OdpowiedzUsuń