niedziela, 18 lipca 2010

Kwieciste wariacje

Stwierdziłam że w swym przełomowym poście (pierwszy proszę państwa!) przedstawię jedną ze swoich ulubionych letnich sukienek.
Na tyle ją pokochałam, że obmyśliłam jej zastosowanie także w czasie wczesnej wiosny. Mianowicie do zestawu dodaję białe rajstopy, czerwony płaszcz i lakierki z kokardą nawiązujące nieco kolorem do butów Dorotki z ,,Czarnoksiężnika z krainy Oz”. O ile nie pada taka wersja naprawdę się sprawdza ;-)





Martyna



Sukienka- allegro.pl
Buty- CCC

2 komentarze:

  1. Przepiękna ta sukienka :)
    Widzę że blog się zapowiada ciekawie wiec już dodałam do mojej listy obserwowanych :) będę zaglądać i wzdychać bo też lubię kreacje w stylu l. 40 - 60, jak również gorsety, pończochy szpilki itp itd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Zakochałam się w sukience :)

    OdpowiedzUsuń